torsdag 11 augusti 2011

Take me down where the lonesome river flows

Försökte göra lite teori igår eftersom jag tydligen inte gjort nå sen mars sist, de gick ju som de gick. Med andra ord skitdåligt. Får väl fortsätta ändå, hur dåligt de än går. Faan va jag är i stort behov av körkort nu känner jag! Å när jag får körkortet den där sorliga dagen ska jag ta KGE:n upp te stan, appropå KGE:n så va jag ju i Härjesjön i helgen å putsade på han å klappade han sådär snällt som bara jag kan gör. Tror nog han vart lite glad, sötbil'n min :)

"Nej, du tar inte min Mercedes, Mercedes är min bäste vän,
Vill du åsamka mig smärta och förtvivlan utan gräns,
Vill du se hur mina tårar trillar, Så ta min Mercedes Benz!"

En sak som jag stör mig nå så förbannat gräsligt mycke på är när en bra kompis blir ilag med en annan, helt plötsligt inte kan slita sig från den andra å inte kan gör ett skit utan att den personen ska va med, då blir den bra kompisen ganska så tråkig, visst ta med den andra nån gång ibland, de går väl bra, men fan inte varenda gång man vill hitta på nå. Blir så sjukt less på sånna som blir så otroligt tråkiga. Nu menar jag inte att alla blir så, men jävligt många blir de.
.

Inga kommentarer: