fredag 2 september 2011

It's gonna be a heartache tonight

Den 27 augusti förra året fick jag en bil, som va min. Men inte hann jag få nå körkort så jag kunde ha den för mig själv inte. Näe då. Men 8-23an va min iallafall. 1 September förra året började jag ha praktik på Dalwhinnie, trivdes som fan gjorde jag. Å nu har jag fått vara där hela sommarn å jobbat å även innan å jobbat vissa dagar å helger. Jag trivs fortfarande lika bra där och de verkar som om jag ska få jobba helger där. Jag tackar inte nej te de! :D De är en början de!
Jobbade ju idag igen, började 18 å vart kvar te stängning. Hände ingenting från 20 över 21 te 23, så jag passade på å städa hela tiden. Imorn kan jag inte säga att jag har sovmorron utan jag börjar 14 å blir kvar te stängning imorn igen. Men de ska nog gå bra de.

Försökte gör teori nyss men de kunde inte gå sämre än va de gick nu. Skulle svara på 70 frågor men jag kände att jag inte va tillräckligt koncentrerad för de. Så jag får nog ta de en annan kväll, eller dag. Men nu borde jag nog ta å sova lite, kommer ju bli en lång dag imorn liksom.

Inga kommentarer: