söndag 18 september 2011

Masaloppet

I fredags va jag ledig hela dagen. Så jag tog väl de mest lugnt hela dagen å på kvällen va jag med Twinskii, å Rebecka å åt tacos hemma hos Rebeckas killes mormor å morfars lägenhet som jag fattade de. Jättetrevligt. Sen gick vi in mot stan landade på Dallen för lite nachos å en drink + en shot som vi blev bjudna på. Mätt i magen blev man då iallafall, efter de hem te bästaste Evelina för å hämta henne å ner på G3. Va väl kul för de mesta tills de blev som de blev å vi gick hem så vi va hemma innan 3 tillomed, Så slutet av den kvällen va bara skit.
Dagen efter igår alltså så gick jag å jobbade vid 15 å gick från jobbet lagom te kvart i 00.
Gick hem å bytte om å va beredd å gå på G3, men de vart inge G3 för min del. Så jag fick gå å lägga mig istället. Missade säkert en massa kul, Menmen, de är väl inget å göra nå åt de nu antar jag
Jag blir så jävla less när de blir sådär. Vafan jag är 18 snart 19 liksom.
Faan säger jag bara. Skitliv!
Idag är de kallt oxå. Bara 10 grader ute å jag sitter här å fryser som fan om händer å fötter. Skapligt drygt kan jag lova.
Imorn ska jag på personalmöte på jobbet halv 14. Kan bli intressant tror jag nog.
Annars är jag ledig hela dagen så jag ska tvätta å gör teori har jag tänkt. Å på den vägen äre!

Inga kommentarer: