torsdag 15 september 2011

Rock n Roll is King!

Jag har precis gjort en kladdkaka som nu är i ugnen. Å te 18 ska jag gå å jobba några timmar! Så de blir nog bra. Har inte gjort så mycke idag annars. Va på banken en sväng å han som stod i kassan va en sur jävel. Tror inte ens att han sa hejdå. De ska han få fan för haha!

Sen ikväll efter att jag jobbat klart ska jag sätta mig med teorin eftersom de inte blev nå igår liksom. Å på den vägen äre!
Imorn är de väl fredag har jag för mig å jag är helt ledig å de är skönt. Blir G3 på kvällen vet jag iallafall. Sen blir de säkert nå mer innan på dagen typ teori eller nått. Sovmorron ska jag ha iallafall. precis som alla andra dagar hahaha! Lördag blir de oxå G3 å kameran ska med båda kvällarna. Så de kan bli kul dagen efter. Dvs. på söndag. Eftersom skärmen på kameran inte är så mycke å se på så ser jag bara bilderna om jag lägger in dom på datan. Så de ser jag fram emot!

Inga kommentarer: