tisdag 27 september 2011

You drive me crazy

Eftersom jag inte har skrive nå sen i torsdags så kanske jag ska skriva nå nu;

Jobbade några timmar i torsdags, jobbade te stängning. Va ganska lugnt dom sista timmarna så jag va klar redan 23 med städningen å allt. Satt kvar nån timme efteråt å titta på när dom andra städade å halv 2 ungefär gick jag å Anna från jobbet hahaha! Vaknade en skaplig tid på fredagen å packade lite de jag skulle ha med mig över helgen, handlade lite matvaror innan vi for. Åkte nämligen med Jennifer, Fredde åkte en annan bil lite före som gjorde att han kom fram före oss, vi va nämligen in på djurmagazinet oxå innan vi for från stan. Dom lämnade av mig å for vidare mot Sälen City. Kvar va jag med Ällis å KGE, mina hjärtisar :)
Somnade i soffan varje kväll å första kvällen hade jag planerat å se på en dokumentär om Neil Young typ kvart i 3 kanske eller om de va kvart i 2. Men näedå, jag somnade lagom te de skulle börja å sov ända te 7 på morron, duktigt säger jag. Hade allmänt härligt hela helgen, helt ensam med mig själv å Ällis.
Papputt kom å hämtade mig så jag skulle hinna med bussen igår morse vid 10, Kom te stan typ 20 över 1 gick hem å lämnade väskan å gick sen på jobbet, blev kvar te stängning å halleluja va lugnt de va. va färdig med allt innan 23 tillomed å fick skjuts av Johanna sen efteråt.
Idag har jag vart på jobbet å lärt mig lite om styckningen av köttet, intressant å men de är ju lite å lära sig.
Annars har jag väl inte gjort så allvarligt jättemycke kan jag påstå.

Fick väl höra en annan sak idag, bra men samtidigt tråkigt.
Blandade känslor om de där.

Inga kommentarer: