tisdag 22 november 2011

Green Onions

Booker T. & The MG's – Green Onions


Ge tillbaks min Lincoln, en förbannat lång raksträcka å natt/tidig morron. Då skulle jag må jävlar sö gött!

De är inte okej å lyssna på bra musik när man ska till å sova de blir som näst intill omöjligt, fast kollar man på en svinigt bra film får man ju skylla sig lite själv å. :)
Jag fick precis en stor lust till å höra nå tufft live, de ska inte va vilket band som helst utan nå tufft som jag gillar,vet inte hur jag ska beskriva de heller liksom. Å de ska va sommar å varmt å skitkul å näe, fan vilken känsla jag fick alltså!

Snart är de helg, agerar barnvakt på fredag, Josse kommer upp samma dag så jag ska försöka få med mig henne på g3 2 dagar irad, hoppas jag lyckas med de. På lördag ska vi iallafall ut å äta! :)
påtal om fredag, så måste jag städa innan hon når Jämtland/Härjedalens område. Ser inte framemot just städningen, men jag har väl inte så mycke te val antar jag :)
Börjar 13 imorn igen, hade en del å gör såg jag på the list. Försökte se på film men de sket sig ju eftersom jag fick sån stor lust å lyssna på massa bra musik från just Sista natten med Gänget istället, jag får ju skylla mig själv att jag inte kan låta bli, men va fan, nöden har ingen lag! Å jag kan ju försöka se filmen imorn istället.


Rock on!!

Inga kommentarer: