torsdag 17 november 2011

Hey little baby!

Idag är de ingen vanlig dag, för jag är nästan helt ledig, ska in nån timme bara å hjälpa till å missa lite, Sen kvart över 15 så ska jag på Risketta. Å efter de är jag helt ledig ikväll. Lite gött då!

Trodde just inte att den här dagen skulle komma men jag längtar efter snö nu jag, i lagom mängd alltså. Jag vill börja lyssna på julmusik å äta pepparkakor å allt sånt juligt å dricka julmust. Sätta upp några tomtar vill jag oxå gör, men jag har för mig att alla julsaker inte är här i stan ?Faan va jobbigt läge de vart nu isåfall, De blir ju liksom ingen julstämmning om de inte är nå tomtar nånstans liksom.


På söndag ryktas de om att de kanske blir nå personalmys på jobbet från 17 te nångång. Får hoppas att de blir trevligt å roligt. Dom gångerna de har vart å jag vart med så har de då vart de! :)
Näe men nu ska jag dra igång lite Eddie Meduza på LP å agera tuff! (nog för att jag redan är de, men lite extra är aldrig fel)

Inga kommentarer: