söndag 6 november 2011

Sweet little Rock 'n' Roller!

Jahaja, då va de återigen söndag. Vaknade vid 12 imorse, eller idag kanske de heter? Iallafall, jag har inte gjort nå vettigt än alls idag, men jag har bokat tvättstugan nu klockan 17 så jag ska tvätta. Sen har jag även vart på El Konsumo å handlat kakor, juice, bakpulver å lack. Tänkte att jag skulle ta en omlackering. Börjar bli blond. Men jag säger som min käre mor en gång sa, Jag kan ju alltid klippa bort utväxten å färga resten.
Vart så tvärhungrig inatt så jag gick å köpte en kebabrulle å njöt av den som aldrig förr när jag sen kom hem igen. De va grejer de.

De fanns massa julmust å chokladkalendrar på konsum som jag kände ett sug för, men jag kände även att de kanske är lite tidigt för de. De är ju ändå bara 6 november. Slutet av november är de lagligt å börja köpa julmust å chokladkalendrar, annars hinner man ju tröttna på allt. Å då blir de inte så kul.

Inga kommentarer: