söndag 22 januari 2012

Crazy little thing called love!

Jahopp, då va de söndag ännu en gång, hittills idag har jag vart vaken sen cirkus 10 halv 11-11 fast jag gick inte upp förrän 12. Sen gick jag å handla lite så jag kunde tillverka nån ätbar maträtt
Så de fick bli oxfilépasta idag, väntar bara på att storebrodern ska ringa å höra av sig.

Veckan har vart precis som vanligt å även helgen oxå, jobbat, vart med Kusinerna å G3.
Kommande vecka blir väl samma som vanligt de å, fast jag är ledig på fredag, sen är jag även ledig nästa fredag oxå när Josse å CO är här i stan, kan nog bli kul. + Att jag förväntar mig att Evelina inte ska jobba nästa fredag!

Annars så ska jag väl te Angelica ikväll antar jag, eftersom vi måste kolla på Johnny å serien, Vilket påminner mig påtal om Johnny att de är inte många timmar kvar tills de är min vecka! :)

Inga kommentarer: