onsdag 25 januari 2012

Now old man rhythm is in my shoes, it’s no use sittin’ here singin’ the blues, So be my guest, you got nothin’ to lose, won’t you let me take you on a

Jag har vart ganska duktig idag, vaknade te liv vid 10 men somnade om te 11 å gick upp vid 12 å hoppade i kläderna å vandrade hela vägen hem te Fredde å Jennifer å hälsade på. Fredde själv va inte hemma, satt å spela lite tvspel, supermario! Love it! :D
Å kollade in skötbordet å barnvagnen, då kände jag lite till att fan, jag ska bli faster snart, min storebror ska bli papputt! Man blir ju lycklig i hjärtesjälen! :) Sen gick jag hela vägen te jobbet direkt från dom, Så där fick man ju bokstavligt talat en uppfriskande promenad som heter duga!
Å inte nog med de så gick jag ju hem å. Plus att jag sprungit i massa trappor på jobbet. Duktig jag!

Sitter just nu med teorin, känner att de inte går så jättebra eftersom jag inte är så jättekoncentrerad. Å eftersom jag är ledig på fredag så har jag ju hela dagen på mig där å gör't!
Börjar 16 imorn oxå, känns inte helt fel de inte.

Inga kommentarer: