söndag 19 februari 2012

Look at that girl in that Pink Cadillac!

De lönar sig att städa ibland faktiskt. För jag hittade först ett kort på Mig, Stampe å Josse.
Å de kortet va taget nån/några veckor precis efter att vi köpt hon. Så nu sitter jag å tänker på hur Stampegosisen har de... Gosisen min! <3

Sen hittade jag även ett kort på hela klassen, alltså Hr08a från studentveckan, så jag sitter även å tänker på hur jävla kul jag hade dom sista månaderna i 3an. Låter som att de va flera år sen men de va ju inte ens 1 år sen.

Städar håller jag oxå på å göra, går faktiskt riktigt bra, men lyssnar man på tuff å bra musik å går de mesta. Annars har jag ju jobbat i helgen som vanligt har gått bra tycker jag, har bränt/rivit på nånting på nå vänster på ena handleden så de ser ut som att jag har skärt mig. Illa!! Vart väl g3 som vanligt i fredags, å även g3 igår å efteråt. Lutade åt att de inte skulle bli nå g3 igår men så träffade jag Ericus Fikus utanför när jag va påväg hem, å hon tyckte jag skulle komma dit, så så blev de å de va ju kul å se henne igen! :)
Angelica svek mig igår å for te Åre istället, men är äntligen påväg hem nu! Så när jag har städat klart så ska jag gå hem te henne å ha myskväll med våran Johnny Depp, Love it!
Tror jag ska köpa med nå chips eller nå annat ätbart.
Med andra ord kan man säga att de är en bra söndag idag igen!

Har fortfarande inte blivit faster än, men jag väntar med spänning!
Jag kommer nog å bli världens bästa faster jag! :)
Bjuder på en av alla ful-bilder på mig å Evve från "KFG 2011"

Ha en fortsatt trevlig söndag, för de ska jag ha!
Rock on, Over and out!

Inga kommentarer: