onsdag 1 februari 2012

It's gonna be a heartache tonight

Tog faktiskt å dammsög lite idag, så lite duktig har jag allt vart ändå.
Fast jag hade faktiskt inte så mycke te val för de for en ögonskugga på golvet, så de va ju bara å ta fram dammsugarn å ta bort de. Å då kände jag även, Äh va fan, kan ju lika gärna ta hela golvet när jag ändå håller på liksom. Å så blev de, å de vart bra!
Så nu kan jag torka golvet nån dag, + att jag lär ta bort allt som är på soffan å den övre sängen, men då är bara problemet; Vart fan ska jag lägga allting?!
De är ju faktiskt ganska fint inne i min Wannabe- Walk-in-Garderob, så de vore ju synd å kasta in grejer där så de blir stökigt....
Äh de löser sig säkert om inte annat.

Annars så har jag jobbat som vanligt hela dagen, eller iallafall från 16.
Sa te Anna att jag kunde ta stängning imorn å på torsdag om hon ville för jag har ju fortfarande inga vänner i stan så jag har inget planerat liksom. Så så fick de bli!
Vaknade imorse med att jag va täppt i näsan, å en timme efter de fick jag ont i huvet, men efter en halvtimme gick de över tack å lov!
De är ju inte vår än så jag kan ju liksom inte gå å bli sjuk nu när de är vinter. Har ju som alltid en vecka på våren då jag är sjuk en hel vecka, börjar med förkylning å avslutar med feber. De är en hård vecka de.
Sist i våras va de väldigt hårt kommer jag ihåg, missade ju 50dagars för jag hade feber å sånt, å dagen efter 50dagars så va de ju nationella provet som man kämpade sig till å satt å snora under hela provtillfället. Hårt liv!

Ja näe, har som inte så mycke å skriva om nå mer,
Over and Out!

Inga kommentarer: