lördag 10 mars 2012

Är de jag som är tokig?

De är alltid lika Rock n Roll å fara hem!
Helgen har vart riktigt bra, träffade Ida först i torsdags å tog en Efter-maten-kaffe på bullans, Där träffade jag även Ellinor, :)

Igår, fredag, träffade jag Eline, åkte först upp på fjället å for på Donken å köpte lite ätbart, å efter de ner på bullans å fika, traditionell fika innehållande kaffe, Go' Knul å hallonsnitt. Efter de skjutsade hon hem mig på västsidan så jag kunde hem å värma mig mat å sen väntade jag på att tiden skulle gå så jag kunde ta mig hem te Josse.
Vi for upp på Gustav, först va de nog bara vi från byn där som de verkade, men sen kom Johan, Eric, Tim å Jonathan så då vart de fler byfolk te slut! Jag hade en kul kväll iallafall :)
Dagen idag har bestått av promenad, hårfärgning å klippning å filmtittning med Josse,
Imorn är de ju söndag så de bär av upp te stan då igen för en ny vecka å nya händelser. Men jag kan då lova att de kommer inte dröja lika länge som nästan mer än 3 månader tills nästa gång jag far hem.





Inga kommentarer: