onsdag 14 mars 2012

She's a Cadillac Woman!

Jodå, imorse va man ju uppe med tuppen, redan halv 7 ringde min klocka! Å de va ljust ute.
Fast jag låg å drog mig lagom te kvart i 9 likförbannat. Fick hämtning av Anna vid halv 10 å va på jobbet kvart i typ. Fick kaffe å macka, å såg på de nya schemat. Såg bra ut, ledig 2-3 dagar i veckan å jobbar bara stängning dom dagarna jag kommer jobba. Ledig ibland så de känns ganska bra!
Även lite prat om att jag kanske få mer timmar genom att städa nångång ibland, å de lät ju inte dumt de inte.
Så jag är ledig idag å imorn å jobbar fredag lördag, sen är jag ledig på måndag igen å jobbar nog på tisdag har jag för mig.

Annars har jag nog inte så mycke för mig idag utan jag tänkte att jag skulle Städa å göra en massa teori. Men göra teori på fastande mage är inte så Rock n Roll som de låter, utan de är ganska så punk... Å sånt gillar ju inte jag!
Funderar på å dra ner på stan en sväng bara för att liksom innan jag börjar med teorin.

På fredag kommer Mammut å Papput upp igen, så jag har just inge val med å plocka upp från golvet osv. De ser förjävligt ut nu igen å jag fattar just inte hur jag bär mig åt nå heller.

Snart sommar, love it!

Inga kommentarer: