söndag 8 april 2012

Farsan din va en jävla lurv han!

Jo fan, jag vart kvar i stan, så de vart utgång torsdag, fredag å lördag!
I fredags så gjorde jag ett stort misstag å gick på O'learys. De ska jag aldrig mer gör igen...
Så när jag va påväg dit så passerade jag utanför g3, å vakten såg att de va jag å sa; Men hallå? Vart är du påväg? Så jag svarad att jag skulle träffa nå kompisar å att jag skulle komma dit sen. Sagt å gjort de gjorde jag. Så när jag stod där i dörrn å vänta på att få komma in fråga han vart jag hade vart nånstans. Å jag berättade om de stora misstaget som jag aldrig mer tänker göra om.

Lördagen for jag te Pia runt 7 ungefär å va där tills vi skulle in te stan igen, Vi kom te stan å vi gick först på OK å köpte körv sen gick vi å gungade en stund innan vi gick hem te mig. Sen bar de av ner på G3. Lär ju säga att jag hade skitkul iallafall. Å jag lär ju skratta åt mig själv!
Efter G3 gick vi hem te Ola, jag å twin å hummer. Satt å kolla småstadsliv å skratta mig hes åt de å citera de typ hela kvällen.

Runt 7 började vi bli hungriga å ville gå på OK. Jag va helt säker på att dom öppnade 7, men fan heller, de öppnade inte förrän 9. Kul liv, så vi gick hem te mig å sov en timme innan twinskii skulle hem!
Men sjukt kul har jag då haft. Mest i lördags!

Inga kommentarer: