tisdag 19 juni 2012

Im burning a hole where I lay Cause your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

En annan har ju semester nu! :)
Så de jag har gjort hittills har inte vart mycke, for ner till Härjesjön i söndagsmorse med 7 bussen å blev kvar där till måndag morron då jag for tillbaks te stan igen. Sen va jag barnvakt hela dagen fram till 22 ungefär å då gick jag hem å la mig, idag har jag inte gjort mycke, iallafall inte före klockan kvart över 15, för sen ringde Ewe som fått körkort!! Å då gick jag med henne på stan, fick med mig ett skittufft linne från staden så jag är nöjd! + En mättare mage på de! Hamnade ju på Dallen å åt middag igen, å fan så gött!
Nu håller jag på å storstädar, faktiskt på riktigt så gör jag de, rensar bort massa kläder som jag inte använder å varför ska de då finnas tillgängligt? Näeru, men jag skulle behöva kartonger istället å lägga de i.
På midsommar blir jag kvar i stan iallafall å firar den med Angelica, Kommer bli perfekt, med våran planering å sånt haha! Silllunch på Ewes hårdrocksbalkong liksom! Näe men de kommer bli riktigt mys å trevligt! :) Å till veckan far jag hem igen, alltså både till Sälen å Härjesjön, Tänkte att om de är riktigt fint väder nån dag så tar jag cykeln å cyklar te Härjesjön! Lätt värt de får jag hoppas! Å te nästA  helg bär de av upp till stan igen, fast bara te Hoverberg å hem te Ewe å Angelica för den sista blir de fröjdholmen å SnyggBrolle! Sjukt kul kommer de bli! :D


  





Inga kommentarer: