onsdag 6 juni 2012

Och så rätta till bland kuddarna, Det ser för jävligt ut!

Kom hem från jobbet för typ en timme sen, å sova kan jag  inte göra riktigt än...
Så jag sitter här å funderar på hur folk kan förändras nå så jävulskt, å liksom bli en helt annan människa än va den va innan. De är fan sorgligt måste jag säga, å ännu tråkigare är de om de är en bra vän som blir en helt annan människa där man inte längre vet vart man har den... Jag har säkert förändrats jag å men va fan, jag har fortfarande samma stil som jag alltid har haft, jag är fortfarande jag likförbannat.
Näe men va negativt de lät allt de här.

Ska slänga igång en film å kika på så kanske jag blir lite trött iallafall. Tänkte åter igen försöka gå upp en vettig tid imorn (läs före 12) å städa, de ser för jävligt ut.
Fast va är de för civilt skitsnack?!

HAha de får nog bli Repmånad hör jag!

Over and ut!

Inga kommentarer: