måndag 22 oktober 2012

Hej alla vänner, alla som jag känner!

Igårkväll va jag totalt uttråkad, hade verkligen ingenting å göra så jag öppnade en öl, låg i soffan å lyssnade på musik samtidigt som jag kolla in i taket, väggen ¨å golvet, sen kom jag ju på att jag kunde ju koka ris så jag kunde gör nå annat liksom, så de gjorde jag. Ewe å Angelica lyckades lura i mig att dom blev kvar i Svensta, så när jag satt i köket hörde jag att de lät vid dörren, å eftersom dom har en av nycklarna så låstes ju dörren upp, å in kommer grabbarna å Malin, efter ett tag kom även Josse å Eriksson, Så kvällen blev räddad, tack å lov! 

Gick hem vid halv 3 å då kom KArdin å hälsade på å drack lite slutade med att han däckade klockan 7 imorse så jag fick sova på soffan då. Menmen, riktigt rolig kväll hade jag iallafall :) 

Inga kommentarer: