onsdag 7 november 2012

Alla vet, Hockey är öl, Och öl är hockey!

http://www.youtube.com/watch?v=_GVu1AtdGGg

Jag tycker de där va sjukt kul jag iallafall! Hahaha!

_____________________________________________________________________

Just nu är de redan onsdag satan va fort tiden går! Snart är de liksom fredag, å då är jag ledig, Igen! Men jag ska jobba på lördag 14- stängning! Sen på Söndag morron tänkte jag eventuellt hoppa på bussen å dra ner te Sveg, elller med andra ord, Härjesjön! Har ju som inte vart där nere på över en månad så de är fan dags å dra sig dit nu tills måndag morron! Å de jag funderar på nu är om de verkligen är nån idé att jag går å lägger mig när jag slutat på lördag? Lär ju inte va ett dugg trött eftersom jag vaknar te liv på kvällen, men va fan, de blir väl som vanligt, man hamnar på g3, går hem när de stänger, om man inte är hungrig alltså, sitter hemma hos nån på eftersnack å sånt, å sen är klockan helt plötsligt morron!

Inga kommentarer: