måndag 12 november 2012

Betty Lou's got a new pair of shoes!

Har sovit som en kung inatt! Älskar å va i Härjesjön, de är de bästa stället som finns, de är ju bara de där med vattnet som stängs av när de börjar bli vinter så man får leva med dunkar, men va fan, de funkar ju ändå!
De är inget jag lider av liksom..

Fick världens godaste söndagsstek igår som Fredde hade skjutit alldeles själv, å jag hamna i sån paltkoma va så halleluja! Å fika å massa chips på de en stund efteråt! Näe fan, när man är här kan man inte ha de annat än bäst!

Idag blev de så att de blir en färd te Stan igen, Moder Jord, som för övrigt fyller år idag, å pappa skulle åka ner te Sälen eftersom Moder ska jobba, så dom har nyss åkt härifrån. Så nästa gång dom skulle upp igen skulle väl bli på torsdag antar jag så jag kunde inte följa med dit den här gången utan de får bli sista helgen i november, har för mig att jag va ledig då....
Slipper iallafall åka buss te stan för jag fick åka med Josse som skulle åka uppöver, man lär ju passa på när man kan liksom.
Hade gärna stannat tills imorn som jag hade tänkt först men isåfall hade jag inte haft nån skjuts te bussen imorn bitti, skitliv!

Josse har gått å lagt sig å snarkar, va nog lika bra de så sint som hon va tidigare imorse, kanske hon blir litte gladare innan vi ska åka bil ilag de kommande framtida timmarna, annars vet jag en som inte ska säga nånting på hela vägen, å de är jag isåfall...

Tror tamefan att jag saknar nån... 
I de här fallet är de en anonym person...  

Inga kommentarer: