söndag 11 november 2012

Cry to me!

Jahaja, då sitter  man på bussen åter igen! Men de va ett tag sen jag åkte sist så jag ska inte klaga! Är påväg mot Härjesjön, insåg i veckan att jag inte har vart där på över en månad å när jag kom på de så fick jag en liten hemlängtan, så va gör man? Jo de är väl klart som fan man  far hem liksom! Som vanligt dom gångerna jag åkt den här tiden så är de typ bara jag som åker, fast nu är de en till så de är inte så ensamt längre!

Jobbade ju igår, har inte jobbat en helg på jättelänge känns de som, å de stämmer ju, men de gick bra Kändes som att jag inte gjort nå annat än å jobba helger typ.. Men de vart mycke på slutet å jag kom inte från jobbet förrän vid halv 2... Kul? Svar nej! Gick hem då å funderade på om jag skulle hålla mig vaken så jag va helt säker på att jag inte skulle missa bussen, men vid 3 beslutade jag mig för att sova 2 timmar, sagt å gjort! Vaknade av att klockan ringde å jag gick upp på en gång. De börjar på å ta sig alltså!

De jag ser fram emot nu är den kommande middagsluren på soffan när jag kommer te stugan! Jävlar så skönt! Å på soffan, å Mammis mat!! Å jag får klappa å krama å pussa på min KGE!! Å picupen! Fan jag kommer ha de bra i 2 dagar nu jag!
Åker upp te stan på tisdag morron igen, om jag tar den skittidiga eller den mindre skittidiga, de återstår å se

                                                                                                                                                                                                               

Inga kommentarer: