söndag 16 december 2012

Julen är här igen!

Eftersom de va ett ganska bra tag sen jag skrev ett riktigt inlägg (Inte för att jag lider av de, för de finns annat som är roligare än å sitta å skriva såhär) så tänkte jag försöka skrapa ihop iallafall 10 meningar innehållande "." och massa "," kanske tillomed några "?" å förmodligen "!".

Iallafall, idag är de 3e advent, jag har skaffat mig en julgran som så perfekt står mellan garderoben å köket! Så jag satte dit julgransljusen idag å jag är riktigt nöjd över resultatet om jag får säga de själv!

Nu ikväll har jag gjort en saffranssockerkaka å ska snart till å göra knäck, å under tiden som jag håller på med de så lyssnar jag på julmusik på LP/CD! Riktigt mysigt faktiskt.

Annars så har jag jobbat i helgen som va nu, skapligt mycke folk men jag kom iväg en skaplig tid ändå tycker jag, De har väl egentligen inte hänt så speciellt mycke va jag kan komma på...
Ska införskaffa lite julklappar i veckan å slå in, å även klä på granen med pynt så de är klart, å kanske tillomed baka ännu mer kul saker....

Förresten så upptäckte jag ikväll efter nästan 3 månader i min lägenhet, att jag har ett eluttag inne på toan på lampkanten! De va kul!
Aa näe Tjääna!

Inga kommentarer: