torsdag 10 januari 2013

Where the river flows!

De är bara å hoppas på att allt kommer gå bra, även den här gången...
Hur ska de annars gå ?


Jahopp, jag har storstädat lägenheten, de enda jag har kvar å städa är hallen å inne på toan, sen har jag helg på riktigt!
Tänkte ju att jag skulle gå upp en vettig tid idag, så jag ställde klockan på typ halv 9-9 nångång slutade med att jag vaknade halv 14 å gick upp halv 15. Bra jobbat!
Bjöd mig själv på kylling, ris å currysås idag, satt riktigt fint i magen de!
Va hem till Farfar å hälsade på en sväng å läste tidningen å prata lite. Han tyckte jag hade blivit smal, å de kan han väl ha rätt i eftersom jag gått ner några kilo...

Imorn är de ju fredag å jag kan inte påstå att jag vet va som kommer å hända då, men de lär väl ska visa sig de å antar jag, har inget planerat förutom en sak som jag måste göra, därför måste jag upp en bra tid så jag får de gjort!

Näe, nu ska jag ta tag i disken som är kvar så den kommer bort! Ser förjävligt ut,
Sen går jag nog å lägger mig!

Tack å hej!

Inga kommentarer: