fredag 18 januari 2013

Mama, I'm coming home

Fan jag drömde att jag va hemma i Osanden inatt igen, å även den här gången kändes de jätteverkligt så jag vart lov å kolla mig omkring när jag vaknade. Men de visade sig att jag fortfarande va kvar i stan...

Annars så har jag städat bort allt som kan kallas för jul!
Skruvade tillbaks förrådsdörren efter mitt lilla självinbrott å ställde in alla grejer där jag tyckte att de passa!
Imorn ska jag bära ner buren igen så man får plats lite mer i hallen.
För övrigt så har den här dagen gått riktigt segt tycker jag, kom till jobbet strax efter 16, bytte om å halv 18 kändes de som att jag hade vart där flera timmar, men de hade jag ju inte så där hade man ju fel...
Blir ju jobb imorn å på lördag igen, å de såg ut som att de va skapligt mycke bokat på lördag, så imorn går jag hem å lägger mig efter att jag slutat, de hade jag väl egentligen tänkt å göra annars å men ändå..

Ja näe, nu fick ni som läser lite onödig information!
Men se de på den ljusa sidan, de kunde vart fan så mycke värre serru! :)

Inga kommentarer: