onsdag 23 januari 2013

Kickin' ass on the Wild Side

Va ju som jag sa igår upp tidigt imorse å tog varorna på jobbet, efter de gick jag hem å la mig å vilade, men jag somnade inte riktigt utan halvsov, men de va skönt de med. Farfar kom förbi en sväng å hälsade på för å vila benen lite, så de va trevligt.
Efter han hade gått slängde jag in mig en snabbis i duschen å sen gick jag på jobbet!
Riktigt kul hade vi idag, liten dos av vattenkrig, å de va väl faktiskt mest jag som blev drabbad, men hellre vatten över sig en olja som de vart förra året. Vart faktiskt lov å byta kläder helt å hållet eftersom " Världens bästa" Johanna tog tag i självaste vattenslangen i disken å spruta ner nästan hela mig, Va ju bara ett å göra efter de. Men kul har de faktiskt vart idag! :)
På vägen hem passade jag på å gick på OK å köpte lite mjölk, bröd å Mazariner, tycker att de är självklart att man ska ha sånna hemma om man är en Mazarin!
Imorn tänkte jag upp en vettig tid å gå på en fikadejt med Angelica på stan, ska vräka i mig nå riktigt kalasgött då alltså!

Såg på Wheels of Terror igår innan jag somnade å biljakten va så fantastisk underbar så jag blev nästan lite tårögd! Älskar filmer med riktiga biljakter, helst ska de va muskelbilar som jagar varann, I like it!
Å lastbilsfilmer som Nu blåser vi snuten  å Convoy ska vi inte ens prata om, I LOVE IT!!!

Inga kommentarer: