söndag 27 januari 2013

So damn cool she can turn on the night

Har allt jag behöver för att överleva bussresan! 


Fick besök igår av Fredde, Jennifer å Edwin! Kul å få träffa Faster's Lillhjärta :)
Gick på jobbet vid halv 14 så dom fick va kvar hemma hos mig för å inte behöva stressa med Edwin å allt.
Gick riktigt bra igår tycker jag, va väl inte fullt med folk som de brukar va vid löning direkt men folk va de. Fast till skillnad från i fredags så hände de inte så mycke i matväg efter 21! Så de kändes bra!
Gick hem å bytte om å gick ner på G3 för å möta upp mina vänner, riktigt kul hade jag igår å! Jag å Ewe tog en varsin Fireballshot, satt riktigt fint den alltså.
Nu är jag ledig fram till torsdag klockan 17, eventuellt 16, beroende på om jag är tvungen å gå in tidigare så jag sitter på bussen mot Sveg till å börja med, så blir de hem till Sälen imorn skulle jag tro. Å när jag kommer till Härjesjön ska jag som vanligt lägga mig på soffan å vila middag, Å nu när jag tänker efter fick jag lust å stanna kvar i Härjesjön själv, men de blir så jävla jobbigt när de inte finns vintervatten utan man måste använda dunkar till allt....
Drömde förresten att Konsum i Härdal hade återuppstått, å de va jättekul där inne med rulltrappa å allt, sen drömde jag även att jag gick i skolan å hoppade av HR å börja med nån cirkusgrej, å slutade även med de, Så jag visste inte va jag skulle bli när jag blev stor. Jävla tur att de bara va en dröm kände jag då!

Näe nu ska jag nog ta å lösa lite korsord å äta!

Inga kommentarer: