fredag 22 februari 2013

*

De lönar sig faktiskt å gå upp tidigt märkte jag idag, fick ganska mycke gjort så jag klagar inte.
Å för övrigt så har de vart en riktigt bra dag å jag känner mig ovanligt trevlig! 
Tänkte försöka gå upp tidigt imorn också så jag slipper stressa iväg mot jobbet.
Sista maten gick ut 5 över 23 ikväll annars vart de väldigt lugnt strax före 21 redan, så de va skönt. Kom en 4 som skulle äta vid 22 men de gjorde inte så mycke de inte.
Vart ganska sugen på nån öl när jag höll på å stängde men de tar jag nog på lördag när jag slutat, då har jag nog gjort mig förtjänt av de skulle jag tro. Den ser jag fram emot faktiskt. :)

Konstigt nog har jag vart vaken jättelänge idag å inte sovit nått emellan, brukar ju som gör de, men inte idag inte,
Längtar tills på söndag, då ska jag sova ut riktigt ordentligt å inte gör nånting alls på hela dagen, Gött värre! 

Ska hoppa in i duschen en sväng å bli lite mer ren, sen ska jag nog gå å lägga mig tror jag, låter inte helt fel iallafall :)

Inga kommentarer: