måndag 25 februari 2013

*

Köpte mig en ny sån där frän halsduk idag! nöjd brud! + ett par nya jeans! Välbehövligt, likadana som jag har sen innan men en storlek mindre den här gången.
Upptäckte även när jag gick på stan att mina finskoer läcker in vatten, inte okej! Så nästa projekt blir väl å försöka hitta nå liknande skor, men i den här stan vette fan hur de ska gå till.. Meeen den som söker den finner!
Vill fortfarande prova ha i slinger i håret, men då måste jag tydligen bleka å fan å hans moster, å de har jag som ingen lust med... Men Pernilla tyckte jag skulle köpa löst,
Får fundera vidare på de där känner jag...

Är fortfarande skitsur över teoriskiten, fy fan va arg jag är!
De blir väl inge körkort för min del verkar de som, å hur mycke man än frågar nån så är de aldrig nån jävel som vet nånting... Skitliv! näe nu vart jag sådär arg så jag vill ha sönder nått igen....

Ska iallafall hoppa in en sväng i duschen snart innan jag drar iväg på jobbet, känns välbehövligt...


Inga kommentarer: