onsdag 27 februari 2013

Full rulle? Jajjamän!

Jag har nog gjort allt å ingenting idag!
Okej, där ljög jag lite, men jag har hunnit med ganska mycke, va först på jobbet å stycka oxe, efter de gick jag hem å när jag kom hem ville farfar på Dollar, å jag skulle ju ändå dit så jag gick ner på stan igen å väntade på bussen med han. Kom till Dollar å köpte 3pack diskborstar, disktrasor, duschmedel, torkmedel till kök å toa, Nya Jack Daniel's servetter, Elvismugg, vitlökspress, Jack Daniel's mapp å Jack Daniel's pennfodral, kände att jag behövde ett pennfodral till alla mina G3 pennor som ligger överallt å ingenstans!
Åkte sen hem efter 45 minuter där, å gick hem å lämnade grejerna å sen ner på stan igen för å träffa grabbarna. Efter att jag träffat dom gick jag på jobbet å åt en kylling sandwich å drog en öl!
Nu är jag hemma å ska till å städa här innan jag åter igen ska tillbaks till jobbet för å göra beställningarna å eventuellt ta nån mer öl!

Bäst å sätta igång hör jag!
Hejhej!

Inga kommentarer: