onsdag 13 februari 2013

I said you can't stop rock n roll

Drömde så sjukt inatt va så de är inte sant alltså, de va både en kul dröm å en hemsk.

Blev att jag börjar 17 idag ändå, men ska handla till jobbet så jag ska gå iväg lite tidigare så strax innan 16 ska jag börja bege mig iväg tänkte jag.

Borde verkligen ställa mig å diska men jag har verkligen ingen lust till de, även fast de ser förjävligt ut.
Ska iallafall plocka upp från golvet å dammsuga Tänkte att jag skulle ta mig ett oboyglas nu när jag vaknade men jag hittade ingen mjölk, när drack jag upp den liksom ? Va helt säker på att jag hade kvar, jobbigt läge, men jag får väl införskaffa mig de imorn eller om jag hinner in på OK ikväll när jag slutat.

Den där hyllan jag skulle sätta upp tar jag en annan gång för de behövdes tydligen speciella verktyg, å eftersom jag inte har nån verktygslåda så kan jag inte göra så mycke, å farfar hade sina verktyg i sin bil.
Ställer man in en bil på vintern borde man inte ha verktyg där heller tycker så jag, för då blir de ju så här att de blir fördröjt...

Fan  va sugen jag blev på en sån där marängtårta som moster brukar gör med punchbitar i, Är de ingen i släkten som fyller jämnt snart så man får äta lite?

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Det måste ju vara Josse som fyller jämt nästa gång!?!

BettanPaalm sa...

Å herregud, de är ju 2 år kvar.! :o

Cecilia sa...

Haha! Ja lång väntan på tårta :) Du får helt enkelt ringa moster och fråga om hon inte tycker att ni ska äta tårta nån dag!!

BettanPaalm sa...

Ja, de är nästan å jag lär göra de hahaha!