lördag 23 februari 2013

The cops was after my Hot Rod Lincoln - Damn

Har nyss språkat med min syster i telefon, riktigt kul å kommande helg blir nog kul även den!
Jobbar fredag, Hammarn å 1års firande på lördag, eventuellt middag på stan å utgång med syster!

Ser riktigt fram emot de å jag hoppas de blir som planerat! :)

Riktigt kul på jobbet idag iallafall, kollade på klockan första gången 20 i 16 å nästa gång jag såg på klockan hade den sprungit iväg till 5 i 20. Sånna kvällar gillar jag, när de händer så pass mycke så man inte har tid å titta på klockan liksom!
Va ganska mycke folk ikväll så de kan ju va därför..
Däremot så gick de riktigt segt å städa ikväll,  de gillade jag inte! Men har man rätt musik så löser de sig å går bra, därför ändrade jag musik till lite tyngre musik! I like it!

På vägen hem svängde jag in på G3 receptionen å köpte mig en kaffe å en kyllingsallad som jag sitter å avnjuter av nu, riktigt gött!
Ska hoppa in i duschen en sväng innan jag lägger mig, så man känner sig lite fräschare i håret!
Imorn känns de som att de kommer å bli en hård dag/kväll! Men om de gick bra idag ska de nog gå bra imorn å!

Nattinatt! 

Inga kommentarer: