tisdag 26 mars 2013

Skitliv!

Extra fint väder idag, I love it! De enda negativa är väl att jag har så jävla äckligt ont i halsen å mina ögon gråter för att de gör så ont i halsen när jag nyser. + att de är massa snö kvar!
Så här va de sist jag va här å, ont i halsen som fan å allmänt hängig, känner väl inte att jag är nå hängig men jag känner mig hjälplös som vanligt! Frågade mor om inte hon kunde ta ledigt idag för vård av barn, tydligen så är jag för gammal.... Skitliv!

Annars så har jag skottat mig halvvägs fram till skotern, å när jag kom halvvägs så orkade jag inte skotta nå mer utan jag offrade mig å gick fram resten av vägen. Skottade av den å öppnade tanklocket, alldeles fullt med tomt va de där. Skitliv!
Får hoppas på att pappa tankar en dunk som kan hällas i å sen försöka dra igång den å dra loss den...

Ska iallafall sätta mig på bron å dra några bra  LP:s å njuta av solen så länge jag orkar!

Tjarrå!

Inga kommentarer: