söndag 11 augusti 2013

Jag kommer dö lycklig i hjärteroten!

Okej, ska försöka få ihop nån form utav text nu då, den här sommarn har jag jobbat mestadels hela tiden och inte vart så mycket ledigt, eller, hade väl en vecka innan midsommar, en vecka innan yranveckan  och sen nu sist 2 dagar den förra veckan, så lite ledig har jag faktiskt varit, men de skulle va skönt med lite mer ledigt, så man verkligen känner att man hinner med allt, åka hem till Sälen igen skulle va ganska välbehövligt, men de skiter man i just nu, för jag är lycklig ändå!

Yran och stråket har vart, Såg Alice Cooper på lördagen med syster, jävligt fränt om jag får säga de själv. På söndagen efter yran blev de lite tivoli. ¨Å man får ju aldrig nog av sånt där å vill bara åka mer å mer, hur farligt de än ser ut alltså hahaha ja jävlar! På kvällen samma dag va de personalmiddag, riktigt trevligt och de vart en tidig kväll! Jobbade måndag tisdag innan jag fick va ledig förra onsdagen å torsdagen, och eftersom jag skulle få åka ner till Rättvik å se på min man Brolle så tog jag inga risker utan jag höll mig vaken hela natten för att jag inte skulle missa bussen där på morron, Så där på natten lackade jag å Alice Cooper om mitt hår å drack kaffe! Kom till Sveg vid 10 tiden å åkte strax därefter vidare mot Rättvik, stannade efter vägen å fikade lite bara för att vi kunde! De regnade när vi kom fram men de gick över efter ett tag, sen va de riktigt fint! Åt på nån restaurang där å arbetsskadad som man är kollade men hur servicen va osv. Den kunde vart bättre tycker jag..
Kikade på lite, eller lite å lite, massa bilar, å tog ett tillfälle å köpa mig en riktigt tjejig plånbok, en sån där stor jävel, bara för att mamma skullle bli glad för mig. Sen kom höjdpunkten, Brolle! Längst fram å fick en ros, jag är så lycklig i hjärtesjälen och kommer dö lycklig!
Sov i bilen den natten, jävligt obekvämt å för lite plats å sträcka ut hela sig, men rosen den höll jag i hela natten och studerade!

Den här veckan har jag jobbat varje dag, va meningen att jag skulle va ledig måndag å tisdag men Johanna, the big one blev sjuk så de vart jobb ändå!
Men de har gått bra ändå!

Idag tänkte jag att jag skulle städa lite men de sket sig ganska så rejält, hade ingen ork alls till de så jag strunta i de å tänker ta de en annan dag istället!













Inga kommentarer: