söndag 27 oktober 2013

I will Rock and Roll with you...

Då va den här arbetsveckan slut, idag vart de en riktig långdag, öppning å stängning, å jag har inte ens vart ett dugg trött, däremot så  tog nästan allt slut så de va ju inte så rock n roll de inte. Menmen, en riktigt bra helg kan man ju kalla de liksom.
Törs inte lägga mig å sova riktigt heller för nu är de stor risk att jag somnar riktigt gött, så pass gött att jag kan missa min buss som jag ska åka med imorn.
Ska ju åka ner till Sveg imorn på dop, å de vill man ju inte missa! Kommer dit runt 9 ungefär så då går jag hem till moster som även bjuder på frukost sen blir jag kvar där tills de är dags för dopet, efter de åker jag med Cecilia till Sveg å hänger på verkstan med pappis, och där förstår ni, där ska jag ta hand om min KGE och byta däck å polera lite osv, ojojoj så glad han kommer bli, min älsklingslover! :)

Och de bästa av allt, ledig på måndag så jag behöver inte åka upp till stan förrän på tisdag morron,
Ska stänga av telefon eftersom den ändå inte funkar där nere å verkligen känna mig ledig på riktigt! Bra skit!

Näe, nu har jag inte tid mer med å sitta å skriva här, Johnny Cash är på besök å ska hjälpa mig diska å städa undan en del innan jag åker! :)

Inga kommentarer: