måndag 21 oktober 2013

Yeah, and nobody's gonna change me, 'cos that's who I am

Ja, jag åkte ju hem igår å stannade tills imorse, hade ju planerat å lägga mig på soffan direkt när jag kom hem men,, näe. Istället gick jag på vattnet som inte fanns, fixade lite å hade de allmänt riktigt skönt! Å ännu bättre, nästa söndag ska jag ner igen, å jag tror tillomed jag kunde va ledig måndagen å! De innebär att de blir 2 heldagar hemma! Bra skit!

Iallafall så for vi från stugan vid strax efter 6, jag å pappa hoppade av vid verkstan å moder jorden åkte vidare mot älvros. Vi började med å sätta oss inne på kontoret å fika frukost, kaffe å mackor som vi hade tagit med oss, efter ett tag kom Chrille med köksluckor som ska lackas, å efter han åkte igen så satte jag mig på kontoret å halvsov en stund tills de va dags att åka iväg mot stan. Fick åka med Cecilia å Dan upp så nån buss behövdes inte där inte!

Bytte om lite å gjorde mig klar innan de va dags å gå till jobbet, å de va bara whiskeyprovning idag så jag slutade redan klockan 19, inte igår man gjorde de liksom så de kändes ju riktigt bra!

Därför tänker jag nu krypa ner i sängen å slänga igång några filmer och ta igen förlorad sömn!
Bra skit!

Tjääna!

Inga kommentarer: