söndag 17 november 2013

I still miss someone.

I fredags slutade jag tidigt och började inte förrän klockan 17 på lördagen, jävligt skönt om jag får säga de själv, va ut en liten sväng med Amanda på fredagen, riktigt kul va de.
Blev klar runt halv 00 igår så jag gick hem å bytte om å fräscha till mig lite innan jag träffade mina vänner, gick först ner på Jane Doe, men de va så jävla mycke folk å kändes omöjligt å försöka köpa sig en öl, så vi gick vidare till g3 istället där man kunde ta sig fram utan problem å behövde inte slå sig fram nånting just.
Å dumleshotsen, va ska man säga om dom,  I love it!!
Efteråt tänkte jag å Don Angelo gå nånstans å köpa nå ätbart så vi hamnade sakta men säkert på Donken först, men vi insåg sen att de skulle ta typ flera år innan vi kunde få tag på nån mat där, så istället frog vi på sibylla där Ewe redan va, men där va de också världens längsta kö så vi drog hem istället.

Idag håller jag på att diska å städa för fullt, sakta men säkert. Och jag har inte gett upp än, När man väl lyckas ta tag i sånt där så går de ju faktiskt bra! Johnny Cash är ju på besök å hjälper mig å städa också. Han är faktiskt en jävel på att städa!
Bara så ni vet!

Imorn är de Whirreprovning på jobbet så jag börjar väl typ 14 tror jag, och slutar när jag är klar helt enkelt.
Ganska skönt med en sån dag ibland.
Annars så kommer min syster å Larsson upp idag, eller ikväll blir de ju när jag tänker efter...
De blir ju kul! :)

Inga kommentarer: