torsdag 14 november 2013

Jaha, söndagen va riktigt kul, vaknade först halv 12, så jag hoppade i kläderna å begav mig iväg mot Bettan där vi skulle samlas för att gemensamt anlända samtidigt till multichallenge eller va de nu kallas.
Vi började med Laserhallen, å fy fan va svettigt de va med tjocktröja på sig, vart lov å ta av den till andra omgången, efter de körde vi go cart, å de va så länge sen jag körde de så de va riktigt kul, å jag vet då va jag tänker gör när jag åker till sälen i vinter, go cart, lätt värt de!
Va klar där med allt strax efter 16, så vi for in till stan, bytte om å samlades på jobbet för fördrink och plocktallrik innan vi gick vidare mot Lilla Siam, ganska god mat där faktiskt, hade nog ingenting å klaga på.
efter vi ätit middag gick vi vidare på Jane Doe för lite öl å sånt.

Dagen efter, i måndags alltså hade jag sån jävla träningsvärk som hette duga, helst ville jag undvika å gå i trappor så mycke som möjligt å helst inte sätta mig ner heller så värst mycke. Så illa va de!

efter att jag slutat jobba igår, gick jag å drack lite kaffe, prata lite skit å lyssnade på julmusik med Matildis som jobbade i repan, riktigt trevligt. Å vilken julkänsla man fick!
Idag hade jag tänkt att jag skulle städa, men efter en stunds plockande bland alla saker så gav jag upp, å drog på stan å köpte lite saker istället, mer värt de! träffade även Ewe å Angelica där så haka på dom istället, for sen med upp på nya Kvantum å kika lite å handla mat som vi sen åt hos Ewe. Spela tvspel gjorde vi å. Å just då kände jag att man skulle ha haft ett eget tvspel, fan så kul de hade vart!

Imorn börjar jag inte förrän klockan 17, så sovmorron har man, men jag tänkte gå upp en vettig tid å avsluta de jag påbörjat här i min just nu ungkarlslya!

bra skit, Tja!

Inga kommentarer: