torsdag 2 januari 2014

Allting är lätt, bara man kan det!

Jaha, då har de blivit ett nytt år, ännu en gång.Sista dagen på förra året spenderades med mina vänner i groggarnas glada tid, och de va en riktigt bra nyårsafton. Och den första dagen har innehållit mycket städning och äta mat och bara ta de lugnt på Palm'z Palace.
Om man ser tillbaks på 2013 så kan man väl säga att de hände en hel del saker, både roliga bra saker och även nått negativt, men så är de ju jämt liksom.
Och nått löfte har jag inte gett mig själv heller som vanligt för de håller ändå aldrig, får helt enkelt hoppas att de blir ett bra år bara. 
Sen har jag insett att jag har världens finaste människor omkring mig, även fast kanske inte jag är världens finaste själv alltid..

2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo men de kan jag väl påstå att jag säkert gjorde
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Svar ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? Inget, som vanligt!
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? För mycket
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 31 augusti, och säkert andra datum
8. Din största framgång 2013? Ganska mycket!
9. Största misstaget? För privat för att nämna!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Näe, inte mer än vanligt
11. Bästa köpet? Fantastiskt bra fråga, tänk om man kunde komma ihåg vad man köpt under ett helt år
12. Sämsta köpet? Får bli samma svar som innan
13. Vad spenderade du mest pengar på? Hyran och sånna saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? En hel del
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? både och
16. Vad önskar du att du gjort mer? Mycket
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Mycket
18. Vilken var den bästa boken du läste? Johnny Depp! <3 div="">
19. Bästa biofilmen? Lone Ranger kanske? 
20. Favoritprogram på TV? Ja, alltså, jag har ju nyss fått en tv, så jag har som inte sett på tv just nått innan
21. Bästa stället du var på/i? Rättvik på Classic Car Week bland annat, Härjesjön och Sälen, De va väl de enda jag hann med
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning
23. Vilka hårfärger har du haft under årets gång? Svart, lila, med lite inslag av brunt tror jag
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick en ny telefon, En till bok om Johnny, hade väl inte riktigt önskat mig nått speciellt så jag vart riktigt nöjd! :)
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Ja, jag vaknade lite smått onykter, Träffade Ewe och for på bolaget, hem och bytte om, gick och åt middag, sen vart de utgång!
Man kan väl säga att jag va så gott som onykter hela dagen helt enkelt!
26. Hur tillbringade du julen? Befann mig i Härjesjön
27. Hur tillbringade du midsommar? I stan med Angelica och Ewe x2, mat och massa glatt folk
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Ja den har väl vart som jag alltid har haft, typiskt jag liksom.
29. Vad fick dig att må bra? Fina ord från fina personer
30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
31. Vem saknade du? Många
32. Den/de bästa nya personen/personer du träffade? De är många de
33. Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2013! Säger ingenting utan advokat! De är också privat! 




Inga kommentarer: