söndag 19 januari 2014

Dag/tidsfördriv 2 – Den här veckan.

Som rubriken lyder "Den här veckan", vet inte riktigt om de är veckan som har varit nu eller som kommer att komma, men jag kan berätta om båda så slipper de bli nå funderingar!
Som sagt den här veckan som varit så har jag jobbat hela veckan förutom i torsdags, för då va jag helt ledig! Städade hela lägenheten gjorde jag också, så de ser så hemtrevligt ut här hemma på Palm'z Palace nu, bra skit. Och när jag jobbade så har jag för ovanlighetens skull stängt nästan varje dag, långt mellan dom gångerna nu om jag får säga de själv. Va ut igår på en AW efter jobbet hade förbannat riktigt kul, Sen gick jag hem å sov i brist på annat!

Imorn blir de ju en ny vecka, och kommande vecka kommer nog bli ganska trevlig, börjar med att vara ledig en hel dag, för att sen jobba 3 dagar innan jag får helg redan på torsdag, hör å häpna, eller hur man nu brukar säga. Men jag kommer bli kvar i stan!
Mor och Far kommer upp i helgen så jag hänger med dom ut och äter, även Don Angelo blir med då också! De kommer nog bli en bra vecka känns de som, får jag hoppas!
Men de jag har lärt mig är att man aldrig ska hoppas för mycket, för man blir bara besviken i slutänden!


Inga kommentarer: