fredag 24 januari 2014

Dag/tidsfördriv 4 – Mina rädslor.

Jag är livrädd för spindlar och får typ panik och blir riktigt nervös och vet inte riktigt hur jag ska bete mig när jag ser en, även om den är hur liten som helst så är den skitstor i min värld, helst vill jag inte va i samma rum eller ens hus om jag har sett en,
Än så länge har jag inte sett en enda spindel hemma hos mig under den tiden som jag bott här, De känns förbannat bra och jag behöver inte känna mig orolig för att hitta nån heller, vad jag vet iallafall. Och dyker de upp nån jävel blir de jobbigt.

För nått år sen när jag satt och tittade på tvn helt själv en kväll så kommer de ner en spindel alldeles framför ögonen på mig, jag flyger baklänges ur fåtöljen över ryggstödet som jag satt i just då och springer fort som fan därifrån och blir väl borta i ungefär en halvtimme innan jag vågar mig tillbaks, knappt att jag gjorde de.. Men jag gjorde en grundlig genomsökning efter fanskapet utan resultat innan jag satte mig i andra soffan.

USCH!

De är en rädsla, annars tror jag inte att jag är rädd för så mycke va jag kan komma på nu iallafall?!

Inga kommentarer: