fredag 31 januari 2014

You keep me searching for a heart of gold

Jo men fan, de vart väl en ganska vettig dag ändå, vart på banken och växlat in alla småpengarna som visade sig att de visst va över 1000 spänn, och även några sedlar vart insatta, och de visade sig att jag hade 1500 i 20or, men nu är dom äntligen borta så jag kan börja på en ny hög, bra skit!
Handla lite på vägen hem å har gjort mat tills Mor & Far kommer upp imorn med min Älsklingspojk som ska på bilsjukhuset (läs Jemtbil). Sen fick jag nått ryck senare ikväll och ställde mig och bakade.. Inte ofta de händer, men när de händer då är de typ all in!
Så ikväll blev de mandel/aprikosbiscottisar, har inte gjort sånna på flera år och så blev jag sugen på de just ikväll, så vad gör man? Jo man ställer sig och tillverkar just sånna.
Så nu är de bara disken kvar, alltid de "roligaste" blir kvar sist... Skitliv, men de är tur att Johnny Cash är här och hälsar på och spelar lite musik för mig live, på så vis blir de ju lite trevligare liksom! :)

Rock on!

Inga kommentarer: