onsdag 12 februari 2014

Goodnight, well it's time to go!

Jaha, då va den här lediga dagen över.
Har känt mig som en riktig hemmafru (typ) hela dagen, gått omkring hemma och diskat, plockat undan saker slängt massa saker, gjort rent under diskbänken osv. Även spikat upp lite tavlor på väggarna. Känns riktigt bra och jag vart inte direkt missnöjd heller. The Gangster's Don Angelo & Los Everto kom förbi också och åt upp maten som blev över sen igår. De va ju kul som vanligt!

Imorn är de tillbaks till arbetslivet igen, ska väl bli ganska skönt de också ändå när jag tänker efter. För hade jag vart ledig imorn också hade jag nog blivit rastlös av mig.
På torsdag åker Alice hem till Härjesjön igen, jävlar så tomt de kommer bli, för nu har hon ju vart hos mig så pass länge att jag vant mig vid att de är nån hemma och har saknat mig när jag jobbat på dagarna/kvällarna. Huwwa!
Blir ju verkligen Forever Alone på alla hjärtans dag då liksom, fast å andra sidan ska jag ju jobba hela helgen så de gör ju inte så mycket! Men de blir ju tomt när man inte får snusa på nått innan man går och lägger sig på kvällen när hon ska åka. Näe men huwwa!

Nu har jag delat med mig av den här dagen, lite grann om morrondagen och även torsdag, så de får räcka för nu!

Over and out!

Inga kommentarer: