tisdag 18 februari 2014

How do you think I feel?!

Jaha, De är en ny vecka, i helgen har jag bara jobbat och sovit mest (Typ) Förutom att jag va ut med Ewe, Josse och Jimmy i lördags. Övertrött å hade allmänt kul hela kvällen haha. Fy fan, folk måste ju trott nått annat!
I Söndags va de årets bartendertävling på Arctura, Världens bästa Johanna, Tjejen med koll vann, precis exakt som jag trodde, och jag säger bara de, Hallon! De är de som gäller!
Riktigt stolt! :D
Efteråt stannade vi kvar och åt middag, sjukt gött va de!
Och efter middagen stanna vi kvar en stund å hängde innan vi drog ner på stan och stannade först på Winston innan vi drog på Jane Doe, Hade riktigt jävla kul hela kvällen, lyckades hamna på efterferre också!
Glömde kvar telefon så man fick ju som panik och kände sig hjälplös, och kallt på vägen hem också... Men till min lycka såg jag att de lyste hos Angelica, så jag gick dit och lånade hennes soffa tills hon skulle gå och jobba. Prisa Don Angelo och hennes soffa säger jag bara!

Igår jobbade jag, skitlugnt hela kvällen, hände knappt nånting alls!
Men de va riktigt skönt att få komma hem och lägga sig till sist.
Idag har de väl inte hänt så mycke, va på jobbet en sväng för en timme sen, och snart ska jag gå tillbaks och jobba, stänger hela veckan utom torsdag,(för då är jag ledig) fredag och lördag! Gött!
Men nu ska jag åter igen göra mig klar innan jag börjar jobba.

Hörs hej!


Inga kommentarer: