tisdag 11 februari 2014

Kisses sweeter than wine

De är lite kul, finns en fördel och nackdel med att ha vänner på äta mat hos sig själv med vänner. 
Fördelen är att de alltid finns mat över så de inte riktigt går nån nöd på en, och de är ju bra.
Nackdelen är att de blir alltid stökigt till en viss del, nog för att de inte vart så stökigt ikväll. men ändå, de är lite kul på ett vis. 
Sen blev man ju även våldgästad ikväll också av Amanda och Simon, som gick raka vägen till kylskåpet och tog en varsin dryck. I form av alkohol..
Dom åkte iväg nyss så nu ska jag köra på en omlackering, och sen tänkte jag försöka sova.

Imorn tänker jag göra en hög av vettiga saker, eftersom jag fick en riktigt bra känsla. Så går allt bara som jag vill nu så kommer de här gå så förbannat bra, men som jag lärt mig tidigare så ska man aldrig hoppas för mycket, för då blir de tvärtom! 
Så i vanlig ordning tänker jag låta allt ske! Och då menar jag typ allt! 
Har ju som min sista lediga dag imorn så då ska jag passa på med de jag tänkte idag som inte blev av. 

Så håll en tumme eller 2, och när allt är helt Done! så berättar jag kanske vad som sker! :) 
Bilden har ingenting med våldgästande att göra, utan mer ett bevis på hur jag brukade se ut efter varje besök min käre bror gjorde och ville busjävlas... En av alla gångerna alltså.
Den här bilden va jävligt mycket back in the days alltså när jag tänker efter... Haha! 

Inga kommentarer: