tisdag 11 mars 2014

Om vi lever imorgon, låt oss leva idag.

Idag har jag haft en ledig dag från jobbet, de innebär att jag tänkte sova ut, men eftersom jag vände på dygnet hela förra veckan så vaknade jag redan halv 10 imorse. De är inget jag klagar över för de har man ju försökt till å från med ett tag, men nu har jag lyckats, Grattis till mig!
Tog mig en tur på stan och skämde bort mig själv med ett par nya jeans, tröja och typ en kofta, parfym, strumpor och en mjölkliter och ett litet tuggummipaket!

Gick sen hem till farfar en sväng och hälsade på och bestämde att vi ska äta våfflor den 23e eftersom jag jobbar den 25e då de är våffeldagen. Broder dök upp där efter ett tag också så då fick man ju språka lite med han också, de va ju kul!
Efter besöket där gick jag hem och gjorde mat till mig själv för engångsskull, lyxa till de med flärrepannkaka. Sjukt nöjd med hur bra den blev!
Paltkoma deluxe!
Nu tänker jag lägga mig på golvet och snusa på Alicegrisen,
som vart kvar ytterligare lite till hos mig, känns riktigt bra, blir så tomt annars

Imorn är de tillbaks till arbetslivet igen fram till lördagkväll, sen jag ledig 2 dagar :)



Inga kommentarer: