fredag 7 mars 2014

Somliga går med trasiga skor, säg vad beror de på?

Jaha, den här arbetsdagen tog sitt slut 21.30, hem och ställa sig och diska undan lite, va faktiskt inte lika mycket som de såg ut att va så de gick ju ganska fort. Bra skit!
Vart ut med lite sopor också så nu är de borta.
Klockan är ställd på skittidigt och jag börjar bli trött i ögat. Men om jag känner mig själv rätt så kommer de nog ta en stund innan jag somnar eftersom jag vet att jag ska upp tidigt och då kan jag inte riktigt slappna av... Men jag de är ju värt ett försök iallafall.
3 femtedelar kommer till stan imorn kväll, har jag tur kanske jag kommer hem innan dom kommit fram, men de lär väl visa sig de också.

Och när jag ändå är igång och håller på å skriva så måste jag säga de att Cornelis, vilken man !
Så jävla bra! Halleluja!

Nu får de räcka, hörs hej!

Inga kommentarer: