tisdag 25 mars 2014

Tidsfördriv, i brist på annat!

Tio fakta:
1. Hemstad/ort: Sälen
2. Hårfärg: Min riktiga är mörkblond men nu är de svart och utväxten är lila
3. Längd: 157 cm
4. Frisyr: långt
5. Ögonfärg: Blå.
6. Skostorlek: 36,37 och 38
7. Humör: De beror på om nån har förstört dagen eller inte, men idag är jag glad
9. Civilstatus: Ledig
10. Vänster- eller högerhänt: Höger

Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär? Ja
2. Tror du på kärlek? Näe
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Näe
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Njae de tror jag inte
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? De har jag säkert gjort
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Näe
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Näe
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? De skulle ju innebära att den inte va hemlig längre om jag visste, så jag kan inte svara på de
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näe

Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar? Både och hade väl inte vart så dumt
2. Vin eller öl? Öl
3. Dag eller natt? Jag är en nattmänniska
4. One night stand eller förhållande? Förhållande,
5. Tv eller internet? Båda
6. Pepsi eller Cola? Fanta
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? De beror på de, skönt att va hemma också
8. Färgfoto eller svartvita? Beror på vad de är för bild
9. Telefonkontakt eller face to face? Beror på
10. Bilddagboken eller myspace? Har ingen koll på "myspace" så jag väljer bilddagboken

Tio "Har du nånsin":
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Näe
2. Har du nånsin velat ta ditt liv? Näe
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Usch ja
4. Har du hoppat bungy jump? Näe, men de skulle va jävligt kul å prova
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Näe
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Hehe, ja...
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Näe de vore elakt
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Näe, jag skulle känna mig extremt ensam
9. Har du nånsin fått utegångsförbud? Näe
10. Har du någonsin rökt? Ja.

Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu? Ja, några stycken
2. Är du glad? Just nu ja
3. Är du fundersam? Ja
4. Är du uttråkad? Lite, eftersom jag gör de här
5. Är du tysk? Inte som jag känner till
6. Är du du italienare? Näe, men ibland tror jag de
7. Är du svensk? Ja
8. Är du fransk? Inte ett dugg
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig gift sig
10. Gillar du någon just nu? Ja, många!

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu? 21.23
2. Namn? Bettan
3. Efternamn? Palm
4.Vart bor du? Östersund
5. Hur många barn vill du ha? Inget jag har planerat
6. Vill du gifta dig? Näe, jag har hört att de brukar bli dyrt vid skilsmässorna
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar
8. Har du ätit sushi? Har provat 1 bit, en gång.
9. Favoritglass? De som smakar cherrys eller hallon
10. Humör? glad, mätt, trött osv

Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Jagad och jagad vet jag väl inte, men stoppad utan anledning iallafall.
2. Har du en hund? Näe men jag skulle inte tacka nej till en
3. Sover du helst själv eller med någon? Beror på situationen
4.Tror du på spöken? Näe, 

Skulle du:
1. Skulle du vilja vara längre? Näe, jag skulle inte va samma Bettan då tror jag
2. Skulle du vilja ha sex nu? Jag hade ju kanske inte tackat nej direkt
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? Näe! 

Kan du:
1. Kan du röra på öronen? Näe
2. Kan du slicka dig på näsan? Näe
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Med lite hjälp så
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, så svårt är de inte
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja, vatten är aldrig fel, och de är ganska gott också
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Näe
9. Kan du suga? Alla har väl använt ett sugrör nångång??
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, oftast när man har pengar finns de inte mycke man vill ha, har man inte pengar hittar man allt!

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jodå, 
3. Har du syskon? Syster och bror
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja
6 Har du varit full den här månaden? Lite, men inte mycke
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Näe
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Näe
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Näe

Vem:
1. Vem älskar du? Familjen, mina vänner, 
2. Vem hade du senast sex med? :)
3. Vem vill du bli full med? Folk jag känner mig "säker" med
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? Elvis, Johnny Cash, CCR, med andra ord, skitmånga!
5. Vem pratade du senast i telefon med? Farzan
6. Vem är snällast i världen? Oftast ser jag mig själv som världens snällaste, annars vet jag inte riktigt
7. Vem vill du prata med? Några
8. Vem sov du senast med? :)
9. Vem såg dig full senast? Don Angelo och Los Everto
10. Vem vet allt om dig? Ingen, bara jag, de räcker!

Inga kommentarer: