tisdag 4 november 2014

Take a bullet for you!

Ja sist jag skrev så hade jag brutal beslutsångest om lägenheten, så jag tog beslutet att ringa min broder som brukar vara en bra rådgivare, och va även den enda som inte tjatade ett dugg! 
Efter att ha pratat med han så beslöt jag mig för att ta lägenheten! Så jag får flytta in 31 januari! 

Har ju fortfarande inte alls mycket grejer så de kommer ju eka nått grönjävulskt. 
Alternativet är ju att jag lär ju hitta nån som bor med mig och tar med sig möbler eller nått.... 

Annars så händer de väl inte så överdrivet mycket, körkortet är på gång igen iallafall så de känns ju jävligt bra om jag får säga de! Eventuellt kan jag fortsätta där jag slutade, så jag har även frågat min bror om han kunde tänka sig att gå en handledarkurs med mig så jag har nån jag kan köra med liksom.

Hörs hej!
 

Inga kommentarer: