lördag 27 juni 2009

10

Hej hej!

Nu har inte jag skrivit på ett tag, men de gör inget.
Studenten har varit, de var roligt. Träffade både Åsa och Lars på kvällen/nattendet var skoj :)
Men grattis till Åsa och Lars i efterskott iaf =).
Men om 2 år!!!! Då är de min tur :D.

På tisdagen efter studenten for jag hem till Sälen för å kolla på Eline's skolavslutning, det var trevligt. Träffade Madde å Lojs =).
Bussresan hem från lima var ganska rolig :).

Jobbat en vecka har jag också gjort. det har väl gått bra, fast vädret har ju varit bättre. det var riktig värme 2 av dagarna, ena dagen brände jag mig på öronen "(Y)" Naj naj.

På midsommar var jag hemma å tog det lugnt bara, vädret har ju varit bättre även då. men men,
i måndags kom iaf äntligen sommarn å jag har bränt mig (Y),

Igår, Fredags åkte jag upp hit till stan igen, sen har det inte hänt något mer.

Hadeee!

Inga kommentarer: