tisdag 2 juni 2009

Sammanfattning av senaste veckan!

Hoj!


I torsdags var vi i grytan med C-klassen, det var väl ganska trevligt ändå för att ha vart där med C.
Dom brukar ju annars
vara ganska tråkiga :P.
Sen på kvällen var det ju studentbal.
Och Åsa ville att j
ag skulle komma dit och titta, klart man gör de =).
I fredags åkte jag och farfar hem med bil (Y), vi fixade kedjelås å ny kedja till moppen, äntligen.
Så nästa gång jag kommer hem ska vi fixa klart den så jag kan ut å köra med den :D.
På lördagen åkte jag på malung's marknad, träffade en del kul folk som jag inte sett på jättelänge,
så det var jätte kul! =D
.
Söndags åkte jag upp till stan igen
Igår var det måndag igen och de blev skolan, till 16, seeeegt! m
en sen när jag kom hem gjorde jag inte så mkt.
Idag är det tisdag och då började jag halv 13 - GÖTT!!!

Äh de får duga för idag!
Hoooj!

Inga kommentarer: